.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور وزير كشور:
استاندار جديد گيلان رسما معرفي شد
شمال نيوز: نماینده ولی فقیه در استان گیلان نيز در سخنانی گفت : برای برادرم آقای سعادتی سعادت ابدی دنیا و آخرت آرزو می کنم و به استاندار جدید توصیه می نمایم در انتخاب حاشیه نشینان بوی‍ژه مشاوران دوره گرد سودجو دقت نماید.
استاندار جديد گيلان رسما معرفي شد

شمال نيوز: جلسه توديع و معارفه استاندار قديم و جديد گيلان برگزار شد.

اين جلسه كه با حضور وزير كشور در سالن الغدير استانداري گيلان برگزار شد، كيهان هاشم نيا به عنوان استاندار جديد گيلان معرفي شد. همچنين از تلاش هاي مهدي سعادتي در 18 ماه سكانداري استانداري گيلان تقدير شد.

آیت الله قربانی نماینده مقام معظم رهبری در گیلان و امام جمعه رشت ، اعضای مجمع نمایندگان استان , فرمانداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی ، اصحاب رسانه و شماری از جانبازان و ایثارگران و خانواده های معظم شهدا حضور داشتند.

در این مراسم که ساعت ۹ صبح امروز در سالن الغدیر استانداری گیلان آغاز و برگزار شد حشمتی رئیس کل دادگستری گیلان طی سخنانی با اشاره به فراز و فرود های مدیریتی ارشد گیلان در بیش از هفده ماه گذشته برای کیهان هاشم نیا بعنوان استاندار جدید آرزوی توفیق و موفقیت نمود .

در بخش دیگری از این مراسم محمد مهدی رهبری املشی رئیس ادواری مجمع نمایندگان استان ضمن اشاره به ویژگی های شخصیتی مهدی سعادتی از وزیر کشور خواستار توجه ویژه مقام عالی وزارت و هیئت دولت در خصوص مشکلات استان به ویژه کشاورزی با اولویت برنج , چای و ابریشم شد .

وی همچنین به ابراز خشنودی سیزده نماینده گیلان در خانه ملت از انتصاب کیهان هاشم نیا بعنوان فرزند ایثارگر و مدیر توانمند و برنامه ریز گیلانی اشاره کرد و گفت :‌نمایندگان استان عزم جدی دارند ضمن انجام رسالت حرفه ای خود که همانا وکالت از جانب مردم گیلان است در چهارچوب ضوابط و قوانین با استاندار جدید گیلان نهایت همکاری و تعامل را داشته باشند .

آیت الله زین العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان نیز طی سخنانی برگرفته از فرازی از نامه امام علی (ع) به مالک اشتر در خصوص چگونگی و شرایط لازم بکارگیری افراد و نیروها برای پست های مدیریتی در پایان گفت :

برای برادرم آقای سعادتی سعادت ابدی دنیا و آخرت آرزو می کنم و به استاندار جدید توصیه می نمایم در انتخاب حاشیه نشینان بوی‍ژه مشاوران دوره گرد سودجو دقت نماید.

در این مراسم پس از سخنان وزیر کشور و استاندار جدید گیلان مهدی سعادتی تودیع و کیهان هاشم نیا معارفه و رسما بعنوان استاندار گیلان آغاز به کار نمود .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 14 شهريور 1391
امیدوارم آقای سعادتی استاندار مازندران شود تا فرق بین حرف تا عمل را مردم ببینند. چون سعادتی یک بسیجی است که مرد عمل است.
محمدرضا قاسمی 14 شهريور 1391
دوزار بده آش به همین خیال باش
صادق 15 شهريور 1391
شما چرا پیامها من رو درج نمی کنید؟چند مدته هرچه مطلب میذارم درج نمی کنید؟!!!
نا شناس 16 شهريور 1391
اخه شمال نيوز هم دنبال كار خودشه اگر براش صرف داشت چاپ مي كنه بالا خره زندگي هم خرج داره
اسدی 16 شهريور 1391
سعادتی حالا میداند که نباید استاندار می شد. مردم غیر از امثال قهرمانی را نمی خواهند. استانداری تجربه و توانایی می خواد.
حرف حق 18 شهريور 1391
اشكال نداره آقاي شمال نيوز
فقط پيام هاي مازندراني ها رو بنويس تا يكم آروم بشي

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.447 seconds.